perjantai 17. helmikuuta 2012

Päikkärit on pop!

Päikkärit on niin pop!! Miten ihminen tuleekaan toimeen ilman? Minulla taitaa tulla opettelemista kun sairasloma loppuu. Tiitiäinen on viimeaikoina nukkunut hieman kehnosti. varmaankin oma osuutensa huonoihin yöuniin on ollut uusi sängyn paikka ihan äidin vieressä (neiti kähjää yöllä joten minä herään siihen ja neiti taas herää siihen kun minä herään ja toisaaltaan neidistä on kiva herättää äitiä väillä tökkimällä ja toisaaltaan kun äiti siinä vieressä nukkuu niin voian sitä välillä kiivetä viereenkin nukkumaan.) ja osittain yöuniin on varmaan myös vaikuttanut tänään ensimmäisen kerran näkemäni uusi hammas (nyt niitä on yhteensä jo seitsemän...lisää näyttäisi kuitenkin olevan taas tulossa).

Tämmöisen pienen murusen vieressä saan päikkäreitäni nukkua. On hän niin suloinen!

Huonot yöunet taas ovat vaikuttaneet siihen, että olen nukkunut päikkäreitä tyttö kainalossa. Ja pakkohan se on myöntää. Olen niin nauttinut kun olen saanut torkkua unisen ja tuhisevan naperon vieressä ja saanut haleja ja suukkoja heti neidin herättyä ja olempa vielä nauttinut niistä miehen vanhoista Mauri kunnaksen kirjoistakin, joita olemme ennen torkkuja lukeneet. Töissä näitä torkkuja tulee aivan varmasti ikävä.
 
 
Melkoisen punaiset posket neitokaisella ja mitkä ihanat kiharat neidin herättyä. Tiitiäisen hiukset kun menevät hikoillessa kiharale (ihanaa!) vaikka muuten suht suorahkot ovatkin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pieni viesti visiitistäsi on aina tervetullut.